СТО

Демонтаж закоксованих форсунок і свічок накалу

  • font size decrease font size decrease font size increase font size increase font size
  • Add new comment

Закоксування (закисання) форсунок у посадочному місці головки блоку циліндрів відбувається з ряду причин:

  • Пробій шайби (теплового екрану) під форсункою - наслідок того, що нагар від згоряння багатої суміші палива утворюють вулкано-образну суміш, яка пробиває шайбу і сприяє витоку газів з камери згоряння через посадочне місце корпусу форсунки тим самим послаблюючи болт кріплення форсунки.

      

                                              

  • Попадання вологи у посадочне місце форсунки на голівці блоку циліндрів - наслідок того що волога просочується у посадочне місце форсунки і відбувається корозія металевих елементів корпусу форсунки (іржавіє). Дуже часто це відбувається через конструктивні особливості кузова автомобіля (мікроавтобуси).
  • Несвоєчасне регламентне обслуговування паливної системи - своєчасна заміна теплових екранів форсунки, обробка антипригарною пастою корпусу форсунки і т.д.

Для того щоб уникнути проблеми закоксовування форсунок наші фахівці рекомендують періодично демонтувати форсунки і проводити їх обслуговування, яке включає:

  • Чищення форсунки (її деталей) в ультразвуковій ванні

  •  Діагностику на спеціальному стенді

  •  Заміну теплових екранів

  •  Змащування антипригарною пастою

  •  Очистку посадочного місця під форсунку (при необхідності).

Також звертаємо Вашу увагу на послугу ускладненого демонтажу свічок розжарення! Існує ряд причин закисання і облому свічок розжарення у ГБЦ:

• Вода - волога потрапляє між корпусом свічки розжарення і головкою блоку циліндрів

• Надмірне напруження (перегрів) - свічка розжарення на 12В встановлена у системі на 24В

• Несправність генератора і регулятора (реле свічок розжарення)

• Неправильна точка розпилу палива форсункою (порушення герметичності форсунки)

• Несправність блоку управління двигуном

• Перебої у роботі форсунки

• Пошкодження різьби в отворі ГБЦ

• Неправильна посадка свічки (недотягнута або перетягнута -при зламаній свічці)

• Використання невідповідного інструменту при час монтажу свічки (зламана свічка)

• Використання свічок розжарення не відповідають параметрам автомобіля

За допомогою спец обладнання проводиться демонтаж закоксованих форсунок і свічок розжарення. Звертаємо Вашу увагу, що процедура відбувається без зняття та пошкодження ГБЦ прямо на автомобілі. Це дозволяє мінімізувати фінансові та часові витрати на виконувані роботи.

Ми рекомендуємо проводити періодичне обслуговування форсунок і свічок розжарення:

  • Для легкових авто - кожні 100т.км

  •  Для мікроавтобусів та позашляховиків - кожні 50т.км.

  •  Для вантажівок - кожні 100-150 т.км.

 

Add comment

Уважаемые господа! При добавлении комментария, соблюдаем субординацию и моральную этику.


Security code
Refresh

Новини

Юбилей Bosch – 130 лет успеха
Новости BOSСH
0
Вчимося, творимо та допомагаємо ближнім.
Новости BOSСH
0
Опитування Bosch. Маленькі «автомобілісти» готові до автономного водіння
Новости BOSСH
0
Навчальний центр Bosch проводить серію тренінгів для працівників компанії John Deere
Новости BOSСH
0
Яндекс.Метрика

Связь с отделом персонала ЧСП "Ньютон" :

Ваш email:
Ваше ФИО и моб.телефон :
Желаемая должность в компании:
Сколько букв в слове NEWTON ?

Форма входа БДЦ