СТО

Библиотека BOSCH

Блог о ремонте автомобилей, советы, наблюдения и другая интересная информация.

  • Главная
    Главная Страница отображения всех блогов сайта
  • Категории
    Категории Страница отображения списка категорий системы блогов сайта.
  • Теги
    Теги Отображает список тегов, которые были использованы в блоге
  • Блоггеры
    Блоггеры Список лучших блоггеров сайта.
  • Блоги групп
    Блоги групп Страница списка лучших командных блогов.
  • Авторизация
    Войти Login form
Самые последние записи

Дослідницький проект в Індустрії 4.0. Моніторинг процесу промислового виробництва із застосуванням «розумних» датчиків. Мета проекту – скорочення операційних витрат на 30%

 

  • Компанія Bosch очолює партнерський проект AMELI 4.0, покликаний розробити «датчики майбутнього»
  • Система функціонує без зовнішніх енергетичних ресурсів, що запобігає простоям і покращує обслуговування

 

Сім підприємств-партнерів на чолі із компанією Bosch спільно працюють над проектом AMELI 4.0, мета якого – розробка сенсорної «системи майбутнього», призначеної для моніторингу стану виробничих механізмів і оперативного визначення відхилень від нормального функціонування. Завдяки цій системі промислові підприємства зможуть упереджувати вихід обладнання та приладів з ладу. Замість дотримання суворих інтервалів між технічним обслуговуванням механізмів компанії матимуть змогу ремонтувати обладнання безпосередньо в момент пошкодження. Такий підхід дозволяє зменшити витрати на технічне обслуговування, обстеження та ремонт на 30%.

 

AMELI 4.0 – це дослідницький проект, спрямований на поліпшення ринкових позицій німецьких компаній в Індустрії 4.0. На його фінансування Федеральне міністерство освіти та наукових досліджень Німеччини (BMBF) виділило 3,84 млн євро у рамках ініціативи «IKT 2020 року – Дослідження для інноваційної програми».

 

 

Жорсткі умови для датчиків

Датчики, що збирають інформацію про стан та ефективність роботи обладнання і деталей, відіграють провідну роль в Індустрії 4.0. Щоб полегшити процес інтелектуального управління у виробництві, датчики мають збирати і обробляти велику кількість інформації в режимі реального часу. Також вони повинні бути максимально енергоефективними і відзначатися простотою інтеграції у комплексну систему виробництва. Застосування широковідомих наразі промислових датчиків в Індустрії 4.0 пов’язане із низкою серйозних обмежень: для багатьох програм вони недостатньо «розумні» або недостатньо «гнучкі», поглинають забагато енергії, а їх експлуатація потребує занадто високих витрат.

 

Датчики MEMS для індустрії

Щоб виконати задачі проекту AMELI 4.0, дослідники вдаються до допомоги провідних світових технологій – таких, як датчики MEMS (мікроелектромеханічні системи). Сьогодні вже неможливо уявити автомобілі, побутову техніку та електроніку без датчиків MEMS: вони є ключовим компонентом системи курсової стійкості ESP, забезпечують автоповорот дисплею мобільних пристроїв тощо. У порівнянні зі звичайними промисловими датчиками, MEMS – маленькі, «розумні», енергоефективні й економічні. Дослідницька команда, яка працює над AMELI 4.0, має на меті подальший розвиток датчиків MEMS, щоб зробити їх більш придатними для промислового застосування. Енергопостачання грає тут важливу роль: нова система не потребуватиме електричних кабелів або акумуляторів. Вона спроектована таким чином, щоб бути повністю самодостатньою і самостійно генерувати необхідну енергію від вібрації механізмів.

 

Вся різниця – у звучанні

З метою моніторингу механізмів нова система датчиків буде розпізнавати 2 типу шуму: корпусний звук (вібрації всередині пристрою) і акустичний звук (в даному випадку мається на увазі шум, який утворює пристрій). Якщо у роботі пристрою є якісь негаразди, його звучання відрізняється від того, яким воно має бути за умови нормального функціонування. Виміряні сигнали порівнюються зі збереженими зразками, і якщо є якісь зміни, що вказують на наявність поламки, зношення або розриву, система виконує відповідні дії. В майбутньому за допомогою датчиків можна буде визначити потребу пристрою у технічному обслуговуванні або ремонті. У більш складних системах таку «розумну» перевірка можна здійснювати з використанням роутера, на який сенсори передають зібрану ними інформацію, або виробничих потужностей комп’ютерних систем.

 

Дослідження у мережі

Проект AMELI 4.0 об’єднує установи та індустріальних партнерів, які є світовими лідерами в таких сферах, як технологія виготовлення датчиків, системний і механічний інжиніринг, моніторинг стану пристроїв, сфера перетворення енергії та мікротехнології. Robert Bosch GmbH, лідер на ринку MEMS-датчиків, очолює проект. Серед інших учасників проекту – компанії Siemens AG, Hahn Schickard Gesellschaft, Інститут виробничих систем і технології проектування IPK Фраунховера (the Fraunhofer Institute for Production Systems and Design Technology IPK), Binder-Elektronik GmbH, Schaudt Mikrosa GmbH і Stackforce GmbH. Назва «AMELI 4.0» означає «мікроелектромеханічні системи для здійснення моніторингу контролю стану в індустрії 4.0». Проект розпочався у грудні 2015 р. і розрахований до кінця 2018 р.

 

       

Редактировалось Дата:
Просмотров: 5565
0

Добавлено : Дата: в разделе: Новости BOSСH

Вчимося, творимо та допомагаємо ближнім.

 

Навчальний семінар з електроінструменту – кого цим сьогодні можна здивувати? Але у нас в компанії «Роберт Бош» творчий підхід до всього! Ось чому навчання для консультантів та продавців найбільшого будівельного супермаркету України пройшло доволі незвично.

Звичайно, учасники семінару вивчили технічні параметри інструменту – і будьте певні, вони тепер точно знають, де який вольтаж, обертаючий момент і скільки шурупів можна закрутити конкретним шуруповертом на одному заряді акумулятора.

Але крім цього, за допомогою інструменту були створені цікаві предмети і конструкції. Дерев’яні підставки для вина привертають увагу своєю незвичайною формою, і при цьому дуже функціональні, а журнальні столики вийшли не тільки елегантними, а й дуже міцними! А кам’яні підсвічники? Чудовий елемент для тераси чи садочку у японському стилі! Ну а міні-мангали – взагалі мрія будь-якого поціновувача пікніків на природі!

А головне – вся ця краса, створена учасниками семінару, послужить благородній меті: всі предмети буде продано на благодійному аукціоні, а отримані кошти підуть на придбання ліків і товарів першої необхідності для нужденних.

Ось так знання йдуть пліч-о-пліч з творчістю і добром!

 

 

Редактировалось Дата:
Просмотров: 5827
0

Опитування Bosch. Маленькі «автомобілісти» готові до автономного водіння

 

  • Компанія Bosch опитувала шестирічних дітей про те, яким вони уявляють ідеальний автомобіль
  • ВІДЕО: діти хочуть, щоб автомобіль їздив без водія і був дружнім до довкілля: https://www.youtube.com/watch?v=x0WxTObzCJ0
  • Дорослі автовласники, які найменш обізнані з автономним режимом водіння, ставляться до такої технології з недовірою
  • Веб-сторінка проекту: www.bosch.co.uk/asmartercar

 

Компанія Bosch у Великій Британії провела опитування дітей 6-річного віку та дорослих автомобілістів, щоб дізнатися, як вони собі уявляють ідеальний автомобіль нового покоління. Відеоролики опитування дітей доступні на youtube каналі компанії.

 

Автомобіль майбутнього: екологічний, живиться цукерками і здатний їздити без водія

Всі опитані у рамках кампанії #asmartercar шестилітки сказали, що хочуть машину із автономним режимом водіння, при цьому більшість дітей розглядають автомобіль не тільки як засіб пересування.

 

Так, на думку Кобі (Kobei), «якщо автомобілю не потрібен водій, це означає, що людина будь-якого віку може ним керувати, навіть люди, що досягли 70-80 років». Мередіт (Meredith) додає: «Передні сидіння повертаються до задніх, а між ними розташовується стіл. Як тільки хочеться попоїсти, просто натискаєте на кнопку - і автомобіль їде самостійно».

 

Більшість опитаних дітей також бажають, щоб у майбутньому паркування автомобіля відбувалося б легко і швидко.

 

Маленький «водій» Ава (Ava): «У майбутньому ми просто скажемо датчикам, куди їхати, й автомобіль самостійно поїде туди і запаркується». Більшість дітей хоче, щоб в майбутньому автомобілі працювали на електроенергії, що знижувало б негативний вплив на навколишнє середовище. Аарян (Aaryan) говорить: «Мій автомобіль буде рухатися завдяки електриці, щоб не завдавати шкоди життю пінгвінів і білих ведмедів». При цьому діти вигадують власні рішення для зниження використання викопного палива. Так, Лела (Lela) хоче, щоб її автомобіль працював на «цукерках». Деякі пропозиції маленьких «водіїв» виглядають неймовірно: щоб запобігти зіткненню авто, діти пропонують використовувати магніти протилежних полюсів, що відштовхуються один від одного, попереджаючи аварію у такий спосіб . Майбутня автомобілістка Еллі вигадала надувати перед машиною в момент зіткнення величезну повітряну кулю, аби уникнути пошкодження.

 

Дорослі менш відкриті до нових технологій

На відміну від майбутніх автомобілістів, нинішні водії не поділяють оптимізму щодо водіння в автономному режимі. При цьому технологією автономного водіння вже оснащені деякі сучасні моделі автомобілів.

 

Дорослі автомобілісти висловлювали свої побажання про функціональність автомобіля 2025 року випуску. Виявилося, що дві третини (66%) бажаних технологій вже існують і доступні в автомобілях, представлених зараз на ринку, а 33% з’являться протягом двох років, в тому числі можливість автоматичного паркування.

 

Кампанія #asmartercar від Bosch проводиться з метою поліпшення обізнаності та сприйняття водіями технології автономного водіння. Дослідження показало, що автомобілісти старші 55 років найменше (42%) впевнені у безпеці транспортних засобів, що рухається самостійно. Ця категорія респондентів також найчастіше мало обізнана про таку технологію (27%).

 

Опитування YouGov Omnibus понад 2 000 респондентів також показало, що хоча 28% опитаних насторожено ставляться до автомобілів із автономним режимом водіння, така функція є найбільш очікуваною в автомобілях майбутнього. Під час проведення дослідження більшість британських водіїв вказали, що в автомобілях 2025 року очікують такі системи, як підтримка безпечної відстані до автомобіля, що рухається попереду (66%); попередження аварій на дорогах (56%); автоматичне паркування (55%), а також функцію визначення заторів і можливість зміни маршруту (51%).

 

«Наше дослідження показало, що існує великий розрив між прийняттям автономного водіння водіями та реальністю. Впровадження цієї технології має проходити поетапно, і спочатку автоматизовані функції потрібно випробувати для некритичних ситуацій, - заявив д-р Дірк Хоайзель, член правління компанії Robert Bosch GmbH. - Ми очікуємо, що високоавтоматизовані транспортні засоби з автономним режимом водіння з’являться на автомагістралях вже з 2020 року, а повністю автоматизовані технології - до 2025 року».

 

Редактировалось Дата:
Просмотров: 5891
0

Навчальний центр Bosch проводить серію тренінгів для працівників компанії John Deere

 

  • Тренінги для працівників компанії John Deere – спеціальна розробка Навчального центру Bosch і компанії «Автоексперт.ін.юей»
  • Учасники тренінгів високо оцінили рівень кваліфікації тренерів Bosch і технічну оснащеність центру
  • Серія тренінгів заклала основи для довготривалої співпраці John Deere і Bosch

 

Компанія «Роберт Бош» розпочала серію тренінгів для технічних фахівців компанії John Deere – світового лідера у сфері виробництва сільськогосподарської та деревообробної техніки. Серія тренінгів включає базове навчання з електроустаткування, гідравліки і принципів діагностики складної техніки. Для цього фахівцями Навчального центру Bosch у партнерстві з компанією «Автоексперт.ін.юей» були розроблені програми навчання відповідно методичним рекомендаціям та стандартам John Deere.

«В усьому світі наша компанія надає технічним спеціалістам своїх дилерів можливість навчання у найкращих фахівців, тому в Україні ми узгодили співпрацю з Навчальним центром Bosch, знаючи їх професійний підхід до навчання, використання методик викладання європейського рівня, високий рівень кваліфікації тренерів та добре укомплектовану технічну базу, - коментує Олександр Ющук, менеджер з післяпродажної підтримки клієнтів John Deere Україна.

 

«Для нашого центру такі тренінги – велика відповідальність, – вважає керівник відділу сервісу і технічної підтримки в Україні та підтримки сервісу діагностичного обладнання в Україні, Росії, Білорусі Олександр Черевко. – Це нова сторінка в історії нашого центру і перший мережевий клієнт такого масштабу. Підготовка тренінгів тривала близько півроку, включаючи виготовлення макетів для практичних робіт, а також ретельне відпрацювання семінарів для виявлення «вузьких» місць і внесення змін. Але ми абсолютно впевнені в тому, що наша напружена праця не минула даремно. Про це свідчать високі оцінки учасників тренінгу – за підсумками навчання трьох груп задоволеність учасників склала, в середньому, понад 9 балів з 10 можливих. Ми сподіваємося, що це тільки початок подальшої плідної співпраці».

 

Навчальний центр Bosch в Києві створений у березні 2009 року. Він став 44-м навчальним центром Бош в світі. Наразі центр проводить щороку близько 60 тренінгів із 39 тем, які охоплюють практично всі аспекти діагностики та ремонту сучасного автомобіля: робота із програмним забезпеченням Bosch ESI [tronic], діагностичним обладнанням, системами бензинового і дизельного вприскування, обладнанням для комфорту автомобіля і механікою транспортних засобів тощо. Детальний список тренінгів, опис і розклад можна знайти на сайті компании Bosch.

Після закінчення курсу, за умови успішного тестування, кожен учасник навчальної програми центру отримує сертифікат єдиного зразка, який служить підтвердженням компетенції фахівця автосервісу і високо цінується як на ринку України, так і закордоном.

   

 

 

Редактировалось Дата:
Просмотров: 6169
0

Добавлено : Дата: в разделе: Новости BOSСH

Bosch презентуватиме «розумні» рішення для СТО на виставці Automechanika 2016 у Франкфурті. Новий підхід поліпшить якість сервісу та ефективність ремонту

 

  • Підключення різних діагностичних пристроїв до єдиної мережі за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення Bosch Connected Repair
  • Системи доповненої реальності допомагають спеціалістам СТО отримати необхідну допоміжну інформацію в режимі реального часу
  • Обладнання для діагностики, запчастини та обслуговування: інновації та анонси новинок

 

Ключовими темами виставки Automechanika 2016 у Франкфурті, яка відбудеться з 13 по 17 вересня 2016 року, для бренду Bosch стануть інтернет-сервіси і застосування технологій доповненої реальності. Виставковий стенд Bosch розміститься на площі в 2 400 квадратних метрів. Компанія презентуватиме низку нових продуктів: відвідувачі дізнаються про новітні інтерактивні рішення Bosch.

Інтелектуальна обробка даних, Інтернет речей і робота компонентів у мережі мають величезний потенціал для використання в СТО. Ці технології полегшують розробку графіків зайнятості і розподіл клієнтських потоків, а також відкривають нові перспективи для обслуговування клієнтів. Ще до моменту прибуття автомобіля на СТО фахівці майстерні вже мають можливість отримати дані про нього та історію його ремонту. Системи діагностичного обладнання автоматично обмінюються доступними даними одне з одним. А необхідна інформація надається сервісним фахівцям у режимі реального часу.

 

Підключена СТО: Bosch Connected Repair

На Automechanika 2016 Bosch вперше презентує програмне забезпечення Connected Repair. Воно розроблене таким чином, щоб об’єднати обладнання, яке є на СТО, в єдину мережу. Інформація від діагностичних приладів надходить та вноситься до загальної бази даних. Щоб отримати дані про будь-який автомобіль, який будь-коли приїжджав на СТО, достатньо ввести номер його реєстраційного знаку або VIN-код.

За умови регулярного звернення клієнтів на СТО тепер не потрібно ніяких додаткових даних. Уся ідентифікація і робота з автомобілем клієнта відбувається за допомогою реєстраційного номера транспортного засобу або VIN-коду. До того ж інноваційне програмне забезпечення розпізнає та зберігає специфічну інформацію про автомобіль, отриману за допомогою діагностичних пристроїв. Надалі ці дані відображатимуться автоматично. У такий спосіб значно зменшується час підготовки до роботи, спрощується процес обслуговування, нівелюється зайве дублювання роботи.

Завдяки можливості використовувати фотографії в програмі, фахівці СТО можуть задокументувати стан автомобіля у стандартизованому протоколі, який можна у будь-який момент роздрукувати. Такий підхід забезпечує інформування клієнта і прозорість даних про виконання ремонту.

Підключення до мережі СТО відбувається через активаційний код. Завдяки йому інформація стає доступна на будь-якому комп’ютері майстерні. Для найбільш оптимальної роботи системи Bosch рекомендує встановити окремий сервер. За допомогою його інформацію про «життєвий цикл» транспортного засобу можна централізовано зберігати в одному місці й за необхідності мати до неї доступ з будь-якого комп'ютера.

Наразі таке обладнання Bosch може бути об’єднане у систему Connected Repair:

  • Діагностичні сканери KTS 5xx із програмним забезпеченням [ESI] tronic 2.0;
  • Стенди регулювання кутів установки коліс FWA 9000 і FWA 4630;
  • Мотор-тестер FSA 500;
  • Установки ACS 752 для обслуговування кліматичних систем.

 

До кінця 2016 року буде інтегроване й інше обладнання:

  • Діагностичний комплекс FSA 7xx;
  • Прилад для регулювання фар HTD 815;
  • Аналізатори контролю токсичності BEA 750 і BEA PC DE.

 

Доповнена реальність: можливість отримати допоміжну інформацію, необхідну у даний момент

Допоміжні дані, які можна отримати за допомогою доповненої реальності, - це наступний крок до дедалі складнішого світу високих технологій. Коли йдеться про автомобільну мехатроніку, стає щоразу важче знаходити потрібну інформацію для розв’язання конкретних задач. Коли ж фахівець має можливість отримати необхідні дані у режимі реального часу, він надає клієнту додаткові переваги, бо може набагато швидше і точніше визначити та вирішити.

Використовуючи планшет або «розумні» окуляри і направивши камеру пристрою на автомобіль, у наявне зображення можна інтегрувати необхідну додаткову інформацію. Це дозволить отримати дані, що зазвичай містяться у пояснювальних текстах та інструкціях, довідниках і комутаційних схемах. Можуть бути надані допоміжні фотографії, відеоматеріали та тривимірні зображення об'єктів. Навіть приховані компоненти і кабельні джгути можуть бути показані системою, що дуже важливо для автомобільної мехатроніки. Таким чином, час на вирішення складних завдань скорочується на 10-15%. Систему доповненої реальності також можна застосовувати у навчанні, на різних тренінгах і для продажів.

Щоб створити ефективні програми доповненої реальності, компанією Bosch була розроблена «Загальна платформа доповненої реальності» (САР - Common Augmented Reality Platform), яка дозволяє швидко й просто інтегрувати цифровий і візуальний контент, наприклад, у технічну документацію. Ця універсальна система працює без прив’язки до конкретних технологій відстеження та візуалізації. У Bosch вважають, що перші програми, які використовують доповнену реальність, будуть доступні фахівцям СТО до 2018 року. Крім інноваційного діагностичного обладнання, такого як KTS 560/590 або електронного приладу для регулювання фар HTD 815, на виставці презентують різні високотехнологічні запчастини. Наприклад, літій-іонні акумулятори для мотоциклів або кермові системи Bosch. Також продемонструють нові рішення для малого та середнього бізнесу в царині телематики, які будуть доступні для клієнтів СТО.

Свої інновації на «Автомеханіці» у Франкфурті презентуватимуть і такі бренди, як Beissbarth, Robinair, Sicam і OTC, що входять до групи Bosch.

 

   

   

   

Редактировалось Дата:
Просмотров: 3017
0

БАС

Bosch расширил грузовую программу новыми линейками ремней и щеток стеклоочистителей

 

  • Позиции Bosch на мировом рынке: охват топ-25 европейских моделей грузовиков
  • Фокусные продукты грузовой программы Bosch
  • Новая линейка клиновых и поликлиновых ремней Bosch
  • Новые модели каркасных щеток Bosch для коммерческого транспорта
  • Комплексное предложение грузовой программы Bosch
Редактировалось Дата:
Просмотров: 5552
0

Запчасти Bosch

  • Для облегчения идентификации товары можно посмотреть со всех сторон
  • eCat-online с множеством дополнительной информации о продукции Bosch
  • Бесплатный единый онлайн-каталог, доступный по всему миру на 28 языках

 

В настоящее время более одного миллиона пользователей посещают онлайн-каталог  ежегодно. Каталог Bosch eCat-online теперь расширен дополнительной информацией о продукции, а также фотографиями с 360-градусным обзором товаров для быстрой и точной идентификации автозапчастей Bosch. Благодаря 360-градусным фотографиям пользователи теперь могут осмотреть более пяти тысяч запасных частей со всех сторон.

 

В дополнение к этому Bosch eCat-online теперь также предоставляет вспомогательные данные по товарам. Например, инструкции по установке, сервисные бюллетени и руководства по технике безопасности. Полный спектр информации для магазинов, СТО и автолюбителей дополнили различные ссылки на видеоинструкции, специализированные каталоги и другие веб-страницы. Единый каталог eCat-online содержит информацию по всем автозапчастям Bosch для автомобилей и коммерческого транспорта. Он является бесплатным и доступен на 28 языках. Быстро и легко найти нужный компонент из широчайшего ассортимента автомобильных запчастей Bosch смогут даже те пользователи, которые не обладают обширными техническими познаниями.

Источник

Редактировалось Дата:
Просмотров: 6160
0

Bosch

Bosch Diesel Center NEWTON поспішає привітати всіх своїх підписчиків із Новим роком та Різдвом Христовим! 

Ми хочемо побажати Вам нових задумів та звершень, легкого шляху як в дорозі, так й по життю, щоб всі новорічні бажання здійснились у новому 2016 році, близькі та друзі завжди були здорові! 

☝А Вашому двигуну в авто зичимо менше їсти палива та ніколи не виходити з ладу!

З найкращими побажаннями, колектив Bosch Diesel Center NEWTON 

Редактировалось Дата:
Просмотров: 7402
0

Добавлено : Дата: в разделе: Советы Автолюбителям

Что такое EDC?

Что такое EDC

    Десятки лет назад дизельные двигатели были  проще и  прожорливей. Революция произошла с появлением накопительной топливной системы или же системы типа Коммон Рэйл (англ. CommonRail – совместная магистраль). Она ныне повсеместно применяется в дизелях, процент двигателей которые ныне выпускаются с ней, перевалил уже за 70%.  Принцип работы систем Коммон Рэйл в том, что они управляются блоком EDC, который отворяет каждый  инжектор не так, как еще десятки год назад, то есть механически, а по-современному -  электронно.

      Так что же за такая аббревиатура EDC? Даже Google или Yandex не сразу нам даст релевантный ответ. EDC(ElectronicDieselControl) переводиться как система управления дизелем (СУД) и есть одним из видов систем управлений движком. Ставиться СУД на все современные двигатели, оборудованные CommonRail или насос – форсунками. Первенство в производстве СУД, который год подряд принадлежит германской компании Бош.

     Регулировка работы системы впрыска топлива – вот главное предопределение СУД. Также она обеспечивает работы таких систем двигателя: впускной, топливной, турбонадува, рециркуляции отработавших газов, выпускной, системы охлаждения, предпускового подогрева.

     EDC содержит входные датчики, блок управления двигателем и исполняющие устройства систем дизельного двигателя. Датчики эти фиксируют рабочие параметры двигателя при его работе и преобразуют их электрические сигналы. Совокупность входных датчиков варьируется в зависимости от конструктива системы впрыска. Для примера, тот же Коммон Рэйл использует следующие датчики: датчик Холла, датчик частоты вращения коленчатого вала, датчик положения педали газа, датчик давления топлива, кислородный датчик и другие, используя их сигналы. 

     Электронный блок управления принимает сигналы с входных датчиков, обрабатывают их в соответствии  программой, и вырабатывают воздействие для управления устройствами исполнения. При работе, блок управления вступает во взаимодействие с блоками управления АКПП и антиблокировкой тормозной системы.

    EDC должна гарантировать отличную работу и реализацию некоторых функций:

 - количественная регулировка впрыскатоплива в цилиндр;

- обеспечивание опережения подачи горючего;

- регуляция давления впрыска (только в системе Коммон Рэйл);

- регуляция вращения колончатого вала;

- переключение передач (на коробке автомат);

- лимитация максимальной частоты вращения;

- регулировка турбонадува;

- контроль над рециркуляцией выхлопных газов;

- остуживание перепускаемых отработавших газов;

- обеспечивание регенерирования сажевого фильтра;

- регулировка оборотов при холодном старте.

     Благодаря работе EDC выходит всеохватывающая оптимизация работы движка в разных режимах. Цель ее это уменьшить по максимуму выброс вредных веществ в окружающею среду, понизить шумность двигателя, уменьшить расхода топлива, улучшить пусковые качества и в целом улучшить динамические качества дизельного автомобиля. Каждый новый стандарт Евро, а сегодня уже вышел стандарт Евро 6, предъявляет все более жесткие требования к токсичности отработанных газов, что заставляет производителей дизелей идти в ногу с инновациями. В Европе сегодня очень строго с контролем выбросов, недавний скандал с Volkswagen тому пример. На дизельные автомобили этой марки ставилось оборудование, которое умело во время тестов занижать уровень вредных выбросов. Вскрытие этого факта проверяющими органами привели к тому, что акции компании упали, репутация автоконцерна снизилась и теперь  Volkswagen придётся отозвать 11 миллионов автомобилей.      

     СУД можно сравнить со сложным механизмом дорогих швейцарских часов. Выход из строя EDC может полностью парализовать работу современного дизельного автомобиля. А ремонт или замена системы управления дизелем влетит владельцу дизельного авто в копеечку. Поэтому не будет лишним заехать на компьютерную диагностику и проверить ваше авто, диагностика сегодня сбережет Ваши нервы и деньги в будущем. Профилактика никогда не бывает лишней.  
     Произвести диагностику дизельного автомобиля в Черкассах или осуществить ремонт форсунок  вы всегда сможете в Bosch Дизель Центр Ньютон.   

 

       

Редактировалось Дата:
Просмотров: 11919
0

Bosch

 
 
 
  • В поиске места для парковки водители проезжают до 4,5 км
  • Системы управления парковочными местами экономят время, деньги и безопасны для окружающей среды
  • Технология Bosch распознает и сообщает данные о количестве и расположении свободных парковочных мест
  • Дирк Хоэйзел: «Мы избавляем водителей от утомительных поисков парковочных мест»
  • Система управления парковочными местами – важный этап на пути к полностью автоматизированной парковочной функции в будущем

 

Штутгарт, Германия – Идеальная парковка обычно расположена в непосредственной близости от того места, куда собирается водитель, и имеет достаточное количество свободных парковочных мест. Однако поиск такой парковки может быть очень утомительным, особенно в больших городах. В Германии поиск подходящего парковочного места в среднем занимает около 10 минут. Согласно исследованию, которое проводились компанией-лидером европейского рынка по управлению парковками, водителям приходится проезжать до 4,5 км в поисках места, где можно припарковаться. При этом во время поиска они затрачивают горючего на 1,35 евро. Благодаря системе управления парковочными местами Bosch, водители могут найти идеальное парковочное место без лишних объездов. Эта «умная» технология распознает свободные места для парковки в мегаполисах и сообщает, где именно они расположены. «Мы избавляем водителей от утомительных поисков парковочных мест», – говорит Дирк Хоэйзел, член совета директоров Robert Bosch GmbH. И это еще не все: для поиска парковочного места водители также могут использовать приложение в смартфоне. Таким образом, технология Bosch позволяет экономить время и деньги.

Редактировалось Дата:
Просмотров: 8743
0

Аккумулятор Bosch

  • Инновационная технология EFB
  • Модели аккумуляторов Bosch серии Т – TE, T5, T4 и T3 – эффективно справляются с высокими нагрузками, характерными для эксплуатации грузовых автомобилей
  • Дополнительные эксплуатационные преимущества АКБ Bosch серии Т

 

Новая серия в коммерческой программе – TE EFB

Компания Bosch разработала новые решения для коммерческих транспортных средств с применением инновационной технологии EFB (Enhanced Flooded Battery – полностью погруженные элементы) – новую серию T-аккумуляторов. Эффективность данной технологии обусловлена использованием уникальных инновационных решений.

 

Аккумуляторные батареи EFB для коммерческого транспорта обладают мощным ресурсом, благодаря которому способны прослужить в 2-3 раза дольше, чем аккумуляторы, разработанные по стандартным свинцово-кислотным технологиям. Положительная пластина в данных батареях покрыта дополнительной пленкой из полиэстера, что обеспечивает удержание активной массы, в разы увеличивает виброустойчивость и устойчивость к циклическим нагрузкам. Уникальный смешивающий элемент внутри батареи предотвращает расслоение электролита, тем самым поддерживается высокий уровень заряда.

 

Редактировалось Дата:
Просмотров: 5678
0

Bosch

Использование метана для сокращения CO₂. Прямой впрыск для двигателей, работающих на сжатом природном газе (метане): больше эффективности, больше удовольствия от вождения. Bosch возглавляет консорциум по разработке и совершенствованию систем впрыска сжатого природного газа

 

  • Исследования Direct4Gas поддерживаются правительством Германии
  • Метан и система непосредственного впрыска топлива
  • Природный газ для снижения выбросов CO₂

 

Штутгарт, Германия – Непосредственный впрыск можно использовать не только в дизельных и бензиновых двигателях. Эта система подачи топлива способна сделать еще более экономичными и экологичными двигатели, работающие на сжатом природном газе (метане). По сравнению с нынешними системами, использующими многоточечный впрыск газа в коллектор, перспективная система непосредственного впрыска топлива способна на 60% увеличить крутящий момент на низких оборотах, и в будущем способна повысить динамические характеристики автомобилей с газобаллонным оборудованием. Тем не менее, до сих пор нет ни одной технологии для непосредственно впрыска природного газа в камеру сгорания двигателя. В проекте Direct4Gas исследователи пытаются разработать систему прямого впрыска для двигателей, которые работают исключительно на сжатом метане.

Редактировалось Дата:
Просмотров: 5628
0

Добавлено : Дата: в разделе: Новости BOSСH

Учебный Bosch

День открытых дверей в Учебном центре Bosch

 

  • Учебный центр Bosch в Киеве: 600 выпускников с начала 2015 года
  • 82 проведенных тренинга в Учебном центре Bosch в этом году
  • В программе Учебного центра Bosch 37 разнообразных тренингов по трем уровням

 

2 октября Учебный центр компании Bosch в Киеве гостеприимно распахнул двери для представителей средств массовой информации и руководителей станций техобслуживания из разных городов Украины. В рамках мероприятия гости познакомились с диагностическим оборудованием Bosch, получили исчерпывающую информацию от специалистов компании об инструментах и сервисах Bosch для проведения диагностики современных автомобилей. Они не только ознакомились с Учебным центром, но и сами побывали в качестве слушателей и поработали на приборах, которые используются во время учебного процеса.

Редактировалось Дата:
Просмотров: 5982
0

Добавлено : Дата: в разделе: Советы Автолюбителям

Заксила форсунка в Черкассах, Кременчуге, Кировограде

     Где бы вы не находились – в Черкассах, Кировограде, Кременчуге или Кривом Роге и у Вас закисла форсунка всегда есть выход из такой неприятной ситуации. Как говориться, безвыходных ситуаций нет, есть только ситуации выход, из которых Вы еще не нашли.
Описанный ниже способ нельзя назвать очень оригинальным, но в большом количестве случаев он очень действенный. Можно закисшую форсунку попробовать снять ударным съемником, но ним же не под любую форсунку подлезешь, отжимной тоже неплохо – можно залезть в любую дырку, но сдуру имеется возможность нанести вред  чему-нибудь, к примеру, крышечке клапана или той же форсуночке. Также во многих случаях такой неприятности с форсункой очень действенный метод -  прогревание движка до рабочей температуры и обычный себе шестигранник, который накручиваем на резьбу форсуночки как гайка. Зачастую достать форсунку не составит труда, но ежели прогорела шайбочка или форсуночка была не очень плотно зажата, то горения продукты попадают в полость между корпусом ее и стенками колодца, в котором она установлена и склеивает не хуже любого хорошего клея.  

    Посему если с Вашей форсункой случилась беда, и она таки закисла, то  пунктом №1 из того что Вам надо попробовать сделать это просто прогреть движок до рабочей температуры и сделать попытку сдвинуть форсунку относительно ее оси. Если это Вам удалось – поздравляем, это победа. Не забывайте,  что Вам ее надо не свернуть, а вынуть. Поворачивайте ее по не многу, в итоге, ее можно будет вынуть. При этом не забывайте что эта масса, в какой закисает форсунка, состоит из продуктов сгорания и моментально застывает при остывании двигателя Вашего автомобиля.

    Нужно постоянно наблюдать за форсунками и не доводить их до плачевного положения, а также при установке зажимать, и если возможно, каждый раз брать только новые шайбы для использования. В таком случаи и достать их будет очень легко, и проблем таких они Вам не создадут. Если из-под форсунки слышен посторонний звук, то знайте  – залипание форсунок  уже в процессе.

    Мастера BoschДизель Центр Ньютон всегда рады помочь Вам в ремонте вашей топливной системы, где бы Вы ни жили в Черкассах, Кременчуге, Кировограде или Кривом Роге. Обращайтесь к нам, и мы вернем ваши форсунки и топливную систему к жизни!   

 

Редактировалось Дата:
Просмотров: 4445
0

15.09.2015 | Україна | Новини продукції

  • Надточні карти – ключовий інструмент для систем автономного водіння
  • Карти TomTom використовуються в тестових автопілотах Bosch
  • Карти для автономного водіння – точність до дециметра

 

Розвиток автономного водіння – це пазл з багатьох складових. Співпраця з нідерландським постачальником програмного забезпечення та карт TomTom дозволило Bosch впритул наблизитися до відтворення повної картини. Компанії домовилися про співпрацю для створення карт для автомобілів-автопілотів. Згідно з даною угодою, TomTom розробляє необхідні карти, а Bosch визначає технічні умови, яким ці карти повинні відповідати. Такі карти вже зараз використовуються в автомобілях з автопілотом, які Bosch тестує на дорогах Німеччини (А81) та США (I280).

Відзначаючи значущість такого проекту, член ради директорів Bosch доктор Дірк Хоейзел сказав: «З 2020 року автономне водіння на автобанах стане можливим тільки завдяки надточним картам». Ян Маартен де Вріс, віце-президент TomTom Automotive, додав: «До кінця 2015 року ми плануємо створити нові надточні карти для автономного водіння для всіх автобанів та інших автомагістралей Німеччини». Поступово з'явиться картографічне покриття доріг й інших країн Європи та Північної Америки.

Суперточні карти

Карти для автомобілів з автономним управлінням та карти, що використовуються у сучасних навігаційних системах, мають дві основні відмінності. По-перше, у картах для автомобілів-автопілотів точність набагато вища - аж до дециметра. По-друге, дані на такі карти нанесені в кілька шарів. Традиційний базовий шар навігаційної карти використовується для того, щоб прорахувати маршрути від точки «А» до точки «Б», включаючи послідовність доріг, які доведеться використовувати. Шар локалізації використовує нову концепт-ідею, що передбачає порівняння автомобілем даних датчиків та інформації цього шару. Завдяки цьому, автомобіль може точно визначити своє розташування відносно дороги та навколишніх предметів. Поверх шару локалізації лежить шар планування, який включає такі атрибути як дорожні знаки, обмеження швидкості, а також 3D-інформацію про геометрію дороги, у тому числі, кривизну поворотів, крутизну спусків та підйомів.

Для автопілотів важливим є і актуальність даних карт, адже від цього безпосередньо залежить безпека автономного водіння. Якщо водій може відразу відреагувати на новий встановлений знак, то безпілотний автомобіль ризикує порушити правила. Тому, Bosch і TomTom орієнтуються на створення сервісів, що дозволять підтримувати карти завжди в актуальному стані. Щоб відстежувати нові зміни на дорогах, TomTom і Bosch планують використовувати дані транспортних засобів, обладнаних відповідними датчиками. TomTom та Bosch будуть регулярно стежити за змінами, додавати нові шляхи і оновлювати шари. Інформація з сенсорів також буде передаватися на сервер, перевірятися і вводитися в базу даних.

Продовження успішного партнерства

Для Bosch та TomTom співпраця зі створення карт для автомобілів-автопілотів є розширенням вже існуючого успішного партнерства. Компанія TomTom забезпечує систему Bosch Connected Horizon оновленнями даних для карт. Connected Horizon може заздалегідь планувати маршрут і, відповідно, розробляти оптимальну стратегію пересування. Дана розробка вперше була продемонстрована на Міжнародній виставці комерційних автомобілів - IAA 2014 в Ганновері. Система також розпізнає приховані непрохідні ділянки дороги, початок транспортної пробки і в потрібний час автоматично знижує швидкість автомобіля. Це суттєво зменшує ймовірність наїздів ззаду. До того ж, попереджувальна манера їзди створить додатковий комфорт для водія і знизить витрати палива.

Джерело

Редактировалось Дата:
Просмотров: 3848
0

Обзор технологий на автосалоне IAA. Инновации Bosch, представленные на Международном автосалоне (IAA) 2015 года. Электрификация, автоматизация и сетевые технологии для транспортных систем будущего

 

  • Повышение давления топлива в дизельном и бензиновом двигателях
  • Подключенный к Интернету силовой агрегат: снижение уровня вредных выбросов и расхода топлива
  • Электрификация: доступные гибриды, повышенный запас хода благодаря интеллектуальной системе управления температурой
  • Системы помощи водителю: предотвращение столкновений, безопасное прохождение поворотов и движение в плотном транспортном потоке
  • Повышение безопасности, эффективности и комфорта — решения Bosch в области отображения информации и сетевых возможностей

 

Десятилетиями компания Bosch верна техническому прогрессу в автомобильном производстве. На 66-м Международном автосалоне (IAA) во Франкфурте-на-Майне компания представит свои решения для автомобиля будущего — в области электрификации, автоматизации и подключения к Интернету. Стенд Bosch № A03 расположен в зале 8.

 

Редактировалось Дата:
Просмотров: 4049
0

Добавлено : Дата: в разделе: Из практики

Ремонт автомобиля Черкассы

С чего начинается ремонт автомобиля?

С диагностики, скажете Вы… и будете не правы!

Редактировалось Дата:
Просмотров: 4075
0

Группа АСТН-12-15

Студенты группы АСТН-12-15, ГУЗ "Черкасский профессиональный автодорожный лицей", посетили Bosch Автосервис Ньютон и Bosch Дизель Центр Ньютон.

 

Редактировалось Дата:
Просмотров: 4140
0

Гальмівна система

  • Огляд та діагностику будь-якої гальмівної системи рекомендується проводити при кожному плановому ТО автомобіля
  • Гальмівні колодки або барабани, що розташовані на одній осі автомобіля, настійливо рекомендується міняти одночасно
  • Набори Bosch Kit Pro та Bosch Kit Super Pro містять всі компоненти барабанних гальм, що підлягають заміні, зокрема і гальмівні циліндри
  • Гальмівні компоненти Bosch – це завжди конвеєрна якість

 

Обслуговуванню барабанних гальмівних систем часто приділяється недостатньо уваги. Незважаючи на те, що даний тип гальмівних систем не завжди вважають актуальним, він застосовується на задній осі більше ніж у 40% сучасних автомобілів.

 Обслуговування гальмівної системи має проводитися кваліфікованими фахівцями. При перевірці барабанної системи слід звертати увагу на всі деталі. Швидко виявити несправності допоможе перевірка на гальмівному стенді. Якщо спостерігаються відхилення значень гальмівного зусилля від норми – це свідчить про наявність дефектів у системі.

 

Гальмівний барабан підлягає заміні, якщо залишкова товщина його робочої частини досягла мінімально допустимого рівня, визначеного виробником автомобіля. Або якщо барабан отримав механічні пошкодження. Важливою рекомендацією, що впливає на безпеку, є одночасна заміна всіх колодок або барабанів, розташованих на одній осі.

 Колісні гальмівні циліндри замінюються новими, якщо порушена цілісність ущільнювачів або спостерігаються сліди підтікання гальмівної рідини з них. Якщо цього не зробити, то гальмівна рідина може потрапити на барабан і колодки, що призведе до відмови системи при гальмуванні.

 

Барабанні гальмівні колодки також необхідно замінювати як тільки досягається мінімально допустима товщина фрикціону, визначена автовиробником. Або при появі дефектів у роботі колодок. Залежно від системи та стилю водіння, барабанні колодки зазвичай замінюються не рідше, ніж раз на 5 років. При їх заміні рекомендується використовувати готові набори запчастин для барабанної гальмівної системи.

 

У деяких системах вихідне робоче положення колодок визначається автоматичним натягувачем. У цьому випадку важливо, щоб при установці попередньо був ослаблений трос стоянкового гальма, а первісне регулювання зазору у жодному разі не має проводитися підтягуванням троса. В інших системах навпаки, потрібно задіяти гальмо стоянки для регулювання. Тому при проведенні ремонту завжди необхідно слідувати інструкціям автовиробників. Правильне обслуговування гальмівної системи завжди допоможуть виконати фахівці мережі Бош Авто Сервіс.

 

Особливістю барабанних систем є необхідність періодичного контролю, сервісних процедур та регулювання зазору між колодками і барабаном. Пружини, що використовуються у конструкції барабанних гальм, також потребують періодичної заміни. З часом їх пружні властивості знижуються і, незважаючи на зовнішню придатність до подальшої експлуатації, їх потрібно замінювати новими. Особливо якщо на поверхнях пружин порушено захисне покриття та з'явилася іржа. Це може призвести до руйнування пружин і механізмів всередині гальмівного барабана, що, у свою чергу, створює загрозу заклинювання колеса. Несвоєчасна заміна елементів механізму може привести до виходу гальмівної системи з ладу.

 

Барабанні гальмівні колодки та циліндри мають приблизно однаковий термін придатності. Тому рекомендується їх одночасна заміна. Для власника автомобіля це виявиться вигіднішим, ніж швидке повторне обслуговування системи. Часто вартість компонентів виявляється незрівнянно нижчою за вартість робіт з монтажу/демонтажу. Що вже говорити про витрачений час на проведення повторних робіт. Спеціально для цього компанія Bosch пропонує ремкомплекти Kit Pro та Kit Super Pro.

 

Переваги ремкомплектів Bosch Kit Pro і Kit Super Pro

Набори Kit Pro містять всі необхідні компоненти системи для заміни, а також інструкцію з їх установки. Набори Kit Super Pro додатково містять регулятор та поставляються попередньо зібраними, що значно скорочує час для заміни компонентів та знижує ймовірність помилки при складанні. Монтаж компонентів перетворюється на прості інтуїтивні операції.

 

Комплект Bosch Kit Pro:

  • Набір колісних гальмівних циліндрів на одну вісь
  • Комплект гальмівних колодок
  • Монтажні комплектуючі та стяжні пружини

 

Комплект Bosch Kit Super Pro:

  • Набір колісних гальмівних циліндрів на одну вісь
  • Комплект гальмівних колодок
  • Монтажні комплектуючі та стяжні пружини
  • Регулятор зазору
  • Всі компоненти поставляються попередньо зібраними

 

Набори Pro та Super Pro полегшують підбір потрібних запчастин для обслуговування гальмівної системи. Для замовлення всіх компонентів потрібен всього лише один номер. Комплекти займають менше місця для зберігання, ніж всі деталі окремо. Використання наборів запобігає неправильній збірці компонентів системи. Крім того, заміна циліндрів та колодок з установкою пружин займає лише половину часу, що зазвичай витрачається.

 

З наборами Kit Pro можна провести обслуговування барабанної гальмівної системи приблизно у 85% всіх автомобілів, а з Kit Super Pro - 95%.

Редактировалось Дата:
Просмотров: 3290
0

Добавлено : Дата: в разделе: Новости BOSСH

  • 48-вольтовий гібрид дизельного двигуна Bosch: на 15% менше викидів CO₂
  • Сучасні системи фільтрації дозволяють дизельним автомобілям мінімізувати шкідливий вплив на довкілля
  • Технологія Denoxtronic компанії Bosch здатна зменшити викиди оксиду азоту на 95%

 

Париж, Лондон, Штутгарт – про якість повітря дискутують по всій Європі, при цьому нерідко згадуються дизельні двигуни. Однак розглядати їх як головного забруднювача атмосфери не правильно. «Для нашої компанії важливо, щоб ці дискусії ґрунтувалися на фактах», - говорить д-р Рольф Буландер, керівник департаменту Mobility Solutions в Robert Bosch GmbH. За останні 20 років автомобільна техніка зробила значний прорив у питанні викидів, що знизило шкідливий вплив на навколишнє середовище у десятки разів. Так, щоразу із прийняттям нового екологічного стандарту з'являлися нові пристрої та системи, що коректували рівень шкідливих викидів. Зокрема, стандарт Євро-2 додав автомобілям клапан рециркуляції відпрацьованих газів, Євро-3 та Євро-4 - сажеві фільтри, Євро-5 - систему упорскування карбаміду AdBlue для нейтралізації оксидів азоту. Наступний стандарт Євро-6 вимагає встановлення поліпшених селективних каталітичних систем, що дозволить зробити дизельні двигуни майже нешкідливими для навколишнього середовища.

 

Дизельний двигун як ключ до зниження викидів CO₂

З 2021 року у Євросоюзі для нових автомобілів буде введено ліміт викидів CO₂ – 95 г на кілометр. У США і Китаї транспортні засоби повинні стати значно економічнішими протягом вже найближчих кількох років. «Дизельні двигуни нині відіграють одну з найважливіших ролей у досягненні ключових показників з викидів CO₂,особливо для Європи», – говорить д-р Рольф Буландер, керівник департаменту Mobility Solutions в Robert Bosch GmbH. У Німеччині дизельні автомобілі генерують 4% від усіх викидів CO₂. Завдяки покращеній аеродинаміці і зменшенню тертя кочення, викиди CO₂ дизельних двигунів можуть бути зменшені ще на цілих 10%.

 

Поліпшити показники екологічності дизельних двигунів може допомогти електрифікація. Особливо це стосується позашляховиків та вантажних автомобілів. В активі Bosch безліч розробок, у тому числі і 48-вольтний гібрид дизельного двигуна, який може скоротити викиди CO₂ до 15%.

 

Викиди сажі

«Завдяки сьогоднішнім фільтрам, дизельні двигуни вже не мають проблем з викидами сажі», - зазначає д-р Майкл Крюгер, керівник департаменту розвитку дизельних технологій Robert Bosch GmbH. За офіційними даними Федерального агентства з охорони навколишнього середовища (UBA), у Німеччині тільки близько 1% від всіх частинок атмосферного забруднення викликано викидами вихлопних газів дизельних автомобілів.

 

З 1992 року у Євросоюзі був введений екологічний стандарт Євро-1, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах. Завдяки йому, викиди транспортними засобами частинок були знижені приблизно на 97%. Ефективність сучасних автомобільних фільтрів становить більше 95%, і вони здатні фільтрувати найменші наночастинки. Вимірювання у великих містах показали, що вихлопи дизельних двигунів сьогодні містять менше сажі, ніж повітря, що спочатку використовується двигуном для роботи.

 

Згідно з дослідженнями Федерального агентства з охорони навколишнього середовища, у 2015 році показники щодо кількості часток, що забруднюють повітря, автомобільних вихлопів і сигаретного диму будуть ідентичні.

 

Євро-6 і скорочення викидів оксиду азоту

У 2000 році Євросоюз ввів екологічний стандарт Євро-3. З тих пір викиди оксиду азоту з дизельних автомобілів скоротилися на 84%. На черзі - Євро-6. Ця екологічна директива ЄС встановлює нижчі максимальні значення для викидів твердих частинок та оксиду азоту транспортними засобами. Для дизельних двигунів старий стандарт передбачав максимум 180 мг на кілометр. З 1 вересня 2015 дизельні двигуни будуть обмежені 80 мг викидів оксидів азоту на кілометр (бензинові двигуни - 60 мг на кілометр).

 

Еко-технологія Denoxtronic

Однією з найвідоміших технологій Bosch для поліпшення екологічних показників дизеля є Denoxtronic, яка здатна зменшити викиди оксиду азоту на 95%. Таким чином, допустима межа 80 мг викидів оксидів азоту на кілометр стає досяжною. До того ж, залежно від дорожньої ситуації, цей показник може бути нижчим. Denoxtronic вводить рідкий карбамід без запаху, відомий як AdBlue, у потік вихлопних газів. Він вступає в реакцію з вихлопними газами і оксидом азоту, утворюючи нешкідливі пар та азот.

 

Чимало автомобілів, які сходять з конвеєрів провідних виробників, вже задовольняють найжорсткіші стандарти щодо викидів. Важливо, що дизельні двигуни не перевищують норму не тільки у звичайному режимі роботи, але й при прискореннях і рухові на високих швидкостях. Крім того, подальший розвиток техніки зробить дизельні двигуни ще екологічнішими щодо навколишнього середовища

Редактировалось Дата:
Просмотров: 2130
0
Яндекс.Метрика

Связь с отделом персонала ЧСП "Ньютон" :

Ваш email:
Ваше ФИО и моб.телефон :
Желаемая должность в компании:
Сколько букв в слове NEWTON ?

Форма входа БДЦ