СТО

Библиотека BOSCH

Блог о ремонте автомобилей, советы, наблюдения и другая интересная информация.

  • Главная
    Главная Страница отображения всех блогов сайта
  • Категории
    Категории Страница отображения списка категорий системы блогов сайта.
  • Теги
    Теги Отображает список тегов, которые были использованы в блоге
  • Блоггеры
    Блоггеры Список лучших блоггеров сайта.
  • Блоги групп
    Блоги групп Страница списка лучших командных блогов.
  • Авторизация
    Войти Login form

Новости BOSСH

Спеціальна пропозиція для власників як легкових так і вантажних автомобілів! Компьютерна діагностика БЕЗКОШТОВНО. Поспішайте, пропозиція діє до 30.09.2015  

Редактировалось Дата:
Просмотров: 2935
0

Добавлено : Дата: в разделе: Новости BOSСH

Штутгарт - Німецький концерн Porsche є першим у світі автовиробником, який запропонував покупцям відразу три гібридні моделі з можливістю підзарядки від побутової електромережі: 918 Spyder, Panamera S E-Hybrid та Cayenne S E-Hybrid. У сегменті розробок інноваційних систем електроприводу для своїх автомобілів Porsche традиційно співпрацює з компанією Bosch.

 

«Працюючи над створенням 918 Spyder, ми обіцяли вивести на новий рівень задоволення від водіння, динаміку та ефективність. Ми дотрималися слова, а заодно вивели на новий рівень гібридні технології», - прокоментував Вольфганг Хатц, член ради директорів центру досліджень і розвитку Porsche AG. Модель Porsche 918 Spyder* стала першим у світі автомобілем, сертифікованим для руху дорогами загального користування, що показав на Північній петлі Нюрбургринга час менше 7 хвилин. Проїхавши коло за 6 хвилин та 57 секунд, цей супер-спорткар з гібридною силовою установкою поліпшив попередній рекорд на цілих 14 секунд. Пізніше компанія Porsche використала знання, отримані в процесі роботи над технологіями для 918 Spyder, щоб електрифікувати весь свій модельний ряд. Поява Panamera S E-Hybrid** та Cayenne S E-Hybrid*** дозволила компанії запропонувати покупцям цілий асортимент гібридних моделей і зробила Porsche лідером ринку гібридних автомобілів преміум-класу.

 

«Porsche і Bosch об'єдналися, щоб разом нести ідею електрифікації у світ спортивних автомобілів. Електропривід підвищує задоволення від процесу водіння та робить автомобілі ефективнішими», - зазначив д-р Рольф Буландер, керівник бізнес-напрямку Рішення для мобільності Bosch. Компанія поставляє комплектуючі для трьох моделей Porsche, виконаних за технологією plug-in hybrid: мова про силову електроніку, блок акумуляторних батарей, електродвигун для Cayenne та Panamera, а також електродвигун, який встановлюється на передній осі 918 Spyder.

 

918 Spyder: унікальне поєднання динаміки та ефективності

Команда розробників 918 Spyder ставила за мету створення спортивного автомобіля з високоефективним гібридним приводом, що забезпечував би безпрецедентні динамічні характеристики, які в свою чергу формували б тенденцію розвитку всього сегмента протягом наступного десятиліття. Абсолютно нова розробка, розпочата з чистого аркуша, дозволила створити нову концепцію без будь-яких обмежень. В основу дизайну автомобіля була покладена ідея гібридного приводу. Завдяки цій концепції, модель 918 Spyder стала уособленням потенціалу гібридної силової установки, тобто ідеї одночасного підвищення ефективності та динамічних характеристик без необхідності жертвувати однією властивістю заради іншої. Використовуючи електродвигун Bosch SMG 180/120, автомобіль отримав додаткові 210 кВт (286 к.с.) потужності. Електродвигун на передній осі 918 Spyder забезпечує крутний момент 210 Нм відразу з моменту початку руху, тоді як електродвигун на задній осі розвиває 375 Нм. У результаті сукупна потужність силової установки автомобіля досягає 652 кВт (887 к.с.), а максимальний обертовий момент – 1280 Нм, що дозволяє 918 Spyder розганятися з 0 до 100 км/год всього за 2,6 секунди. З іншого боку, витрати супер-спорткара становлять неймовірні 3,1 літра на 100 км. У тесті NEDC ефективність 918 Spyder виявляється вищою, ніж у більшості сучасних малолітражних автомобілів.

 

Panamera S E-Hybrid та Cayenne S E-Hybrid: витрати палива, як у компактного автомобіля

Відчуття від водіння спорт-кара та витрати палива, як у автомобіля компактного класу, - Panamera S E-Hybrid та Cayenne S E-Hybrid довели, що ці два критерії не суперечать один одному. Перший гібрид серед преміальних позашляховиків, що підключається для підзарядки до електромережі, має потужність 306 кВт (416 к.с.) і витрачає, за даними NEDC, всього 3,4 л/100 км. Гібридна модифікація для моделі Porsche класу Gran Turismo з аналогічною потужністю володіє ще значнішими динамічними характеристиками завдяки малій вазі, задньому приводу та низькому аеродинамічному опору, що виражається в ще меншій витраті палива - всього 3,1 л/100 км.

 

У гібридних модифікаціях моделей Porsche Cayenne та Panamera використовується електродвигун Bosch IMG-300, що забезпечує додаткову електричну тягу. Застосування електромотора дає значний приріст крутного моменту - до 310 Нм, і забезпечує додаткові 70 кВт (95 к.с.) потужності. Функцію управління електродвигуном і акумулятором здійснює модуль INVCON 2.3, також розроблений Bosch. Силова електроніка грає роль центру управління електричною трансмісією, оскільки система перетворює постійний струм акумулятора в трифазний змінний струм, який використовується для роботи електродвигуна, і навпаки, коли електродвигун перемикається в режимі генератора. Для накопичення енергії використовується акумулятор, що складається з призматичних блоків, з сукупною енергетичною ємністю 9,4 кВтг для Panamera S E-Hybrid та 10,8 кВтг для Cayenne S E-Hybrid. Акумулятор може бути повністю заряджений від побутової електромережі менше ніж за чотири години. При використанні потужного джерела живлення тривалість зарядки скорочується до двох годин.

 

Примітки:

* Porsche 918 Spyder: середня витрата палива - 3,1 л / 100 км; викиди CO₂ - 72-70 г/км; витрата електроенергії - 12,7 кВтг/100 км; клас ефективності: А+

 

** Porsche Panamera S E-Hybrid: середня витрата палива - 3,1 л/100 км; викиди CO₂ - 71 г/км; витрата електроенергії - 16,2 кВтг/100 км; клас ефективності: А+

 

*** Porsche Cayenne S E-Hybrid: середня витрата палива - 3,4 л/100 км; викиди CO₂ - 79 г/км; витрата електроенергії - 20,8 кВтг/100 км; клас ефективності: А+

Редактировалось Дата:
Просмотров: 3689
0

14.08.2015 | Україна | Новини продукції

Компанія Bosch на Міжнародному моторному симпозіумі 2015 у Відні. Електропривід та Інтернет в автомобілі: як Bosch застосовує нові технології у бензинових і дизельних двигунах

  • Бензинові двигуни: безпосереднє упорскування бензину під тиском 350 Бар
  • Дизельні двигуни: 48-вольтний гібридний привід для зниження викидів оксидів азоту
  • Д-р Рольф Буландер: «Біти та байти» роблять автомобілі ефективнішими»

 

Планується, що у найближчому майбутньому почнеться активне використання автомобілів з низьким рівнем викидів, при цьому автовласники, як і раніше, вважають за краще купувати безпечні та комфортні автомобілі з двигуном високої продуктивності. На Міжнародному моторному симпозіумі 2015 у Відні компанія Bosch представила численні інноваційні рішення, які відповідають двом вищезазначеним вимогам. «Використання технологій Bosch дозволяє створювати ефективніші та зручніші автомобілі, водіння яких приносить задоволення», – говорить д-р Рольф Буландер, член ради директорів компанії Robert Bosch GmbH та керівник підрозділу компанії з розробки рішень для мобільності. При європейському циклі їзди 48-вольтний гібридний привід здатний знизити викид CO₂ на 7% (у класі компактних автомобілів). Гібридна силова установка, що забезпечує рух завдяки збереженій енергії, робить хід автомобіля плавнішим і, за необхідності, збільшує крутний момент на 150 Н/м.

 

«Електронний горизонт»: забезпечення ефективного збору даних у режимі on-line

У найближчі роки завдяки впровадженню інноваційних рішень автомобільні двигуни зміняться. «Електроприводи та розвиток можливостей взаємодії автомобіля з різними пристроями дозволять удосконалити роботу бензинових і дизельних двигунів, – вважає д-р Буландер. – «Біти і байти» зроблять автомобілі ефективнішими ». Автомобілі з електроприводом будуть удосконалені завдяки новим можливостям їх підключення до різних пристроїв. Вони стануть безпечнішими та комфортнішими на радість водіям. Прикладом тому може служити система «електронний горизонт». У майбутньому ця технологія Bosch дозволить збирати дорожню інформацію про ремонтні ділянки, пробки і аварії в режимі реального часу. З її допомогою можна буде удосконалити існуючі функції, такі як система запуску двигуна «старт-стоп». Вона також може використовуватися для прогнозу роботи двигуна в автомобілях з електроприводом і підзарядкою від електромережі. Зазначені технології дозволять знизити викиди CO₂ на кілька відсотків.

 

Навіть після 2020 року переважна більшість автомобілів буде працювати на паливі з нафтопродуктів

У своїй презентації д-р Буландер підкреслив, що основою для ефективної мобільності залишаться двигуни внутрішнього згоряння. Навіть через десять років переважна більшість нових автомобілів по всьому світу буде працювати на паливі з нафтопродуктів. Протягом зазначеного періоду у Європі, США та Китаї законодавчі вимоги до токсичності вихлопів будуть посилені. З 2021 року верхня межа викидів для нового автомобіля в ЄС у середньому буде 95 г CO₂ на один кілометр. Вказаного значення можна буде досягти завдяки вдосконаленню конструкції двигуна. Рівень викидів для автомобіля малого класу з бензиновим двигуном може бути знижений до 85 г на кілометр, з дизельним – навіть до 70 г на кілометр та нижче. Поліпшення аеродинаміки та зниження тертя кочення може також сприяти зменшенню шкідливих викидів. Автомобілям преміум-класу і компактним позашляховикам знадобиться впровадження електроприводу, щоб відповідати майбутнім нормам токсичності.

 

Інженери звертають увагу на рівень викидів під час руху автомобіля

У Євросоюзі обговорюється питання введення тестів на визначення реального рівня викидів під час руху автомобіля з 2017 року. При використанні зазначеного методу вимірювання для дизельних автомобілів у першу чергу визначається рівень викиду оксидів азоту та оксиду вуглецю. Для бензинових двигунів з прямим упорскуванням – рівень викиду твердих частинок. Нові моделі автомобілів вже відрізняються досить низьким рівнем викидів на невисокій швидкості, проте прийшов час удосконалити дані показники і забезпечити відповідність нормам викидів незалежно від швидкості руху. На Міжнародному моторному симпозіумі 2015 у Відні компанія Bosch представила кілька рішень у цій області. Д-р Буландер особливо виділив тісну взаємодію електроприводу та автоматизації: «Компанія Bosch об'єднує все це в автомобілі та створює ідеальні системи», – сказав він.

 

Прикладом реалізації зазначеного підходу служить інноваційна система безпосереднього упорскування бензину форсунками з отворами, виконаними методом лазерного свердління. Ідеально виконані краї отворів розпилювача забезпечують подачу палива в камеру згоряння, що сприяє максимальній ефективності процесу. Збільшення тиску упорскування з 200 до 350 Бар дозволяє ще більше знизити викид твердих часток, особливо при підвищеному навантаженні та динамічній роботі двигуна. Компанія Bosch вперше представила цю вдосконалену версію системи прямого упорскування для бензинових двигунів на Міжнародному моторному симпозіумі 2015 у Відні.

 

Що стосується дизельних двигунів, електропривід дозволяє знизити викиди оксидів азоту, зменшуючи навантаження на двигун, роблячи очистку вихлопних газів ще більш ефективною. Д-р Буландер продемонстрував це, представивши нову 48-вольтную систему посиленої рекуперації Bosch. Завдяки ефективному використанню енергії, система дозволяє значно знизити викиди оксидів азоту, особливо при підвищеному навантаженні або при прискоренні. Найважливішим фактором у даному випадку є те, що рівень викидів безпосередньо при згорянні палива може бути знижений приблизно на 20%. Завдяки цьому істотно знижується рівень викидів з вихлопної труби. У компанії Bosch впевнені, що ця система може забезпечити зниження викидів оксидів азоту за допомогою каталітичного нейтралізатора приблизно на 80%. Електропривід також збільшить рівень ефективності систем вибіркової каталітичної нейтралізації (SCR). При використанні зазначених способів обробки вихлопних газів споживається менше AdBlue (реагент для зниження викидів оксидів азоту) – це означає, що рідину не доведеться доливати занадто часто.

Редактировалось Дата:
Просмотров: 2104
0

  • HED та SAR технології Bosch, що використовуються у серії генераторів Efficiency Line (EL) визнані Європейським союзом еко-інноваційними
  • В активі Bosch уже три еко-інноваційні технології
  • Високоефективні генератори на 2% скорочують викиди CO₂

 

У сучасному світі дискусії щодо збільшення економічності та екологічності транспортних засобів точаться доволі часто. Особливо гостро обговорюються питання про скорочення викидів вуглекислого газу. Компанія Bosch не стоїть осторонь і вже котрий рік займається розробкою інноваційних еко-технологій. Більше того, Bosch є нині єдиним виробником, який пропонує ринку три еко-інновації, що відповідають усім євростандартам, – навігаційну систему управління акумулятором та дві еко-технології генераторів – HED та SAR.

 

Генератори Bosch серії Efficiency Line з високоефективними діодами (HED) та синхронним випрямленням (SAR) добре зарекомендували себе на території Євросоюзу, де діють чіткі вимоги Єврокомісії щодо скорочення викидів парникових газів. Еко-інноваційними Європейський союз називає лише екологічно чисті технології, і у 2015 році ЄС офіційно визнав такими HED і SAR технології Bosch.

 

До 77% КПД та мінус 2% викидів CO₂

Генератори серії Efficiency Line були розроблені спеціально для транспортних засобів, що вимагають більшої кількості електроенергії. У серійне виробництво перші моделі надійшли у 2011 році. Завдяки використанню додаткових діодів та вдосконаленню електросхеми, розробники Bosch змогли довести ККД генераторів серії EL до 77%. Іншими словами, моделі потребують меншої кількості механічної енергії для вироблення тієї ж електричної потужності. Це дозволяє в реальних умовах руху скоротити витрату палива, а отже – і викиди CO₂, на цілих 2%.

 

У нових генераторах батарея ефективно заряджається навіть у режимі холостого ходу, тому вони – ідеальне доповнення до системи «старт-стоп». Комбінація генератора Bosch серії EL та системи «старт-стоп» зменшує споживання пального та викиди CO₂ у міському режимі руху на 10%.

 

Генератори Bosch: фокус на майбутнє

Згідно з прийнятими європейськими нормами, у 2021 році середня величина викидів CO₂ для нових автомобілів повинна бути 95 г на кілометр, що дорівнює витраті палива у межах 4 літрів на 100 кілометрів. Для порівняння, у 2013 році ця величина – 132,9 г на кілометр. Для автовиробників важливий кожен грам викидів CO₂, щоб не було перевищення ліміту.

 

Інтелектуальне регулювання генераторів допомагає ще більше скоротити витрату палива та кількість викидів CO₂в режимі холостого ходу, при русі за інерцією чи гальмуванні. Для цього потрібна інтелектуальна система управління генератором з аналоговим або цифровим інтерфейсом, така як локальна мережа LIN (Local Interconnected Network). До того ж, генератори можуть встановлюватися у будь-яких точках моторного відсіку, адже моделі серії витримують температури до 125°C.

 

Генератори Bosch серії EL допомагають зробити автомобіль більш екологічно чистим, що і підтвердив Євросоюз, офіційно визнавши розробки еко-інноваційними.

Редактировалось Дата:
Просмотров: 1977
0

Добавлено : Дата: в разделе: Новости BOSСH


У минулому році мережа Бош Авто Сервісів подолала рубіж з 500 станцій на території регіону. Кількість фахівців у галузі ремонту дизельних паливних систем – станцій Бош Дизель Сервіс та Бош Дизель Центр – досягла позначки 94 станції. Таким чином, Bosch підтвердив своє звання найбільшої мережі незалежних СТО не тільки у світі, але й у регіоні Росії, України, Білорусі, країн Закавказзя та Середньої Азії. У 2015 році ведеться значна робота по підвищенню якості послуг, що надаються станціями Бош Сервіс. У зв'язку з цим ряд СТО, що не відповідали стандартам Bosch, був виключений зі складу мережі.

 

Наразі в Україні діють 84 станції Бош Авто Сервіс, в Росії – 278 станцій, у Білорусі – 36 станцій, 13 – в країнах Закавказзя та Середньої Азії, і ще 2 Бош Авто Сервіси – у Молдові. Ці СТО обслуговують автомобілі всіх марок в повній відповідності з міжнародними стандартами компанії.

 Мережа майстерень Бош Дизель Центр та Бош Дизель Сервіс заслуговує окремої уваги. Цього року сферу дизельного ремонту очікують значні зміни. Компанія Bosch запускає проект Bosch QualityScan, який гарантуватиме споживачам якість ремонту дизельних компонентів на станціях Бош Дизель Центр та Бош Дизель Сервіс. Авторизовані майстерні будуть мати можливість на всі інжектори та насоси систем Common Rail, відремонтовані за стандартами компанії, наносити спеціальне маркування (етикетку або вставку з двомірним матричним кодом), яке буде активуватися в режимі он-лайн на сервері Bosch. Будь-який споживач матиме змогу перевірити історію ремонту цих компонентів на сайті компанії Bosch, а також через спеціальний мобільний додаток для IOS та Android. Крім того, запчастини для ремонту систем Bosch Common Rail останнього покоління (ТНВД CP4) поставлятимуться ексклюзивно тільки у фірмову мережу дизельних майстерень. Таким чином, для отримання послуг з якісному ремонту дизельної паливної апаратури Bosch необхідно буде звертатися виключно до Бош Дизель Центру або Бош Дизель Сервісу. Наразі послуги з професійного ремонту дизельних компонентів у нашому регіоні надають 94 дизельних майстерень мережі Bosch, зокрема 17 – в Україні, 66 – в Росії, 7 – в Білорусі та 4 – в країнах Закавказзя та Середньої Азії.

 Крім мережі Бош Сервіс, у регіоні розвивається програма Бош Модуль, у якій бере участь 391 партнерська станція. Програма Бош Модуль – це технічна підтримка СТО з обслуговування систем бензинового упорскування та гальмівних систем. Кількість Бош Модулів у регіоні: 99 – в Україні, 245 – в Росії, 22 – в Білорусі, 21 – в Закавказзі і Середній Азії, 4 – у Молдові.

 Олександр Лизун, регіональний керівник відділу розвитку автосервісних концепцій у Росії, Україні, Білорусі, країнах Середньої Азії та Закавказзя: «Розвиток бізнесу автосервісу у регіоні в 2015-2016 рр. буде йти в першу чергу у напрямку підвищення рівня технічної компетенції персоналу та підвищення рівня клієнт-сервісу. Завдання сертифікованих СТО Бош Сервіс - очолити цей рух, що в підсумку призведе до розвитку всієї автомобільної галузі». (c) 

 

Редактировалось Дата:
Просмотров: 2037
0

КОНТАКТЫ СТО

РЕЖИМ РАБОТЫ СТО

Новости

Юбилей Bosch – 130 лет успеха
Новости BOSСH
0
Вчимося, творимо та допомагаємо ближнім.
Новости BOSСH
0
Опитування Bosch. Маленькі «автомобілісти» готові до автономного водіння
Новости BOSСH
0
Навчальний центр Bosch проводить серію тренінгів для працівників компанії John Deere
Новости BOSСH
0
Яндекс.Метрика

Связь с отделом персонала ЧСП "Ньютон" :

Ваш email:
Ваше ФИО и моб.телефон :
Желаемая должность в компании:
Сколько букв в слове NEWTON ?

Форма входа БДЦ