СТО

Библиотека BOSCH

Блог о ремонте автомобилей, советы, наблюдения и другая интересная информация.

  • Главная
    Главная Страница отображения всех блогов сайта
  • Категории
    Категории Страница отображения списка категорий системы блогов сайта.
  • Теги
    Теги Отображает список тегов, которые были использованы в блоге
  • Блоггеры
    Блоггеры Список лучших блоггеров сайта.
  • Блоги групп
    Блоги групп Страница списка лучших командных блогов.
  • Авторизация
    Войти Login form

Новости BOSСH

15.09.2015 | Україна | Новини продукції

  • Надточні карти – ключовий інструмент для систем автономного водіння
  • Карти TomTom використовуються в тестових автопілотах Bosch
  • Карти для автономного водіння – точність до дециметра

 

Розвиток автономного водіння – це пазл з багатьох складових. Співпраця з нідерландським постачальником програмного забезпечення та карт TomTom дозволило Bosch впритул наблизитися до відтворення повної картини. Компанії домовилися про співпрацю для створення карт для автомобілів-автопілотів. Згідно з даною угодою, TomTom розробляє необхідні карти, а Bosch визначає технічні умови, яким ці карти повинні відповідати. Такі карти вже зараз використовуються в автомобілях з автопілотом, які Bosch тестує на дорогах Німеччини (А81) та США (I280).

Відзначаючи значущість такого проекту, член ради директорів Bosch доктор Дірк Хоейзел сказав: «З 2020 року автономне водіння на автобанах стане можливим тільки завдяки надточним картам». Ян Маартен де Вріс, віце-президент TomTom Automotive, додав: «До кінця 2015 року ми плануємо створити нові надточні карти для автономного водіння для всіх автобанів та інших автомагістралей Німеччини». Поступово з'явиться картографічне покриття доріг й інших країн Європи та Північної Америки.

Суперточні карти

Карти для автомобілів з автономним управлінням та карти, що використовуються у сучасних навігаційних системах, мають дві основні відмінності. По-перше, у картах для автомобілів-автопілотів точність набагато вища - аж до дециметра. По-друге, дані на такі карти нанесені в кілька шарів. Традиційний базовий шар навігаційної карти використовується для того, щоб прорахувати маршрути від точки «А» до точки «Б», включаючи послідовність доріг, які доведеться використовувати. Шар локалізації використовує нову концепт-ідею, що передбачає порівняння автомобілем даних датчиків та інформації цього шару. Завдяки цьому, автомобіль може точно визначити своє розташування відносно дороги та навколишніх предметів. Поверх шару локалізації лежить шар планування, який включає такі атрибути як дорожні знаки, обмеження швидкості, а також 3D-інформацію про геометрію дороги, у тому числі, кривизну поворотів, крутизну спусків та підйомів.

Для автопілотів важливим є і актуальність даних карт, адже від цього безпосередньо залежить безпека автономного водіння. Якщо водій може відразу відреагувати на новий встановлений знак, то безпілотний автомобіль ризикує порушити правила. Тому, Bosch і TomTom орієнтуються на створення сервісів, що дозволять підтримувати карти завжди в актуальному стані. Щоб відстежувати нові зміни на дорогах, TomTom і Bosch планують використовувати дані транспортних засобів, обладнаних відповідними датчиками. TomTom та Bosch будуть регулярно стежити за змінами, додавати нові шляхи і оновлювати шари. Інформація з сенсорів також буде передаватися на сервер, перевірятися і вводитися в базу даних.

Продовження успішного партнерства

Для Bosch та TomTom співпраця зі створення карт для автомобілів-автопілотів є розширенням вже існуючого успішного партнерства. Компанія TomTom забезпечує систему Bosch Connected Horizon оновленнями даних для карт. Connected Horizon може заздалегідь планувати маршрут і, відповідно, розробляти оптимальну стратегію пересування. Дана розробка вперше була продемонстрована на Міжнародній виставці комерційних автомобілів - IAA 2014 в Ганновері. Система також розпізнає приховані непрохідні ділянки дороги, початок транспортної пробки і в потрібний час автоматично знижує швидкість автомобіля. Це суттєво зменшує ймовірність наїздів ззаду. До того ж, попереджувальна манера їзди створить додатковий комфорт для водія і знизить витрати палива.

Джерело

Редактировалось Дата:
Просмотров: 3972
0

Обзор технологий на автосалоне IAA. Инновации Bosch, представленные на Международном автосалоне (IAA) 2015 года. Электрификация, автоматизация и сетевые технологии для транспортных систем будущего

 

  • Повышение давления топлива в дизельном и бензиновом двигателях
  • Подключенный к Интернету силовой агрегат: снижение уровня вредных выбросов и расхода топлива
  • Электрификация: доступные гибриды, повышенный запас хода благодаря интеллектуальной системе управления температурой
  • Системы помощи водителю: предотвращение столкновений, безопасное прохождение поворотов и движение в плотном транспортном потоке
  • Повышение безопасности, эффективности и комфорта — решения Bosch в области отображения информации и сетевых возможностей

 

Десятилетиями компания Bosch верна техническому прогрессу в автомобильном производстве. На 66-м Международном автосалоне (IAA) во Франкфурте-на-Майне компания представит свои решения для автомобиля будущего — в области электрификации, автоматизации и подключения к Интернету. Стенд Bosch № A03 расположен в зале 8.

 

Редактировалось Дата:
Просмотров: 4191
0

Группа АСТН-12-15

Студенты группы АСТН-12-15, ГУЗ "Черкасский профессиональный автодорожный лицей", посетили Bosch Автосервис Ньютон и Bosch Дизель Центр Ньютон.

 

Редактировалось Дата:
Просмотров: 4323
0

Гальмівна система

  • Огляд та діагностику будь-якої гальмівної системи рекомендується проводити при кожному плановому ТО автомобіля
  • Гальмівні колодки або барабани, що розташовані на одній осі автомобіля, настійливо рекомендується міняти одночасно
  • Набори Bosch Kit Pro та Bosch Kit Super Pro містять всі компоненти барабанних гальм, що підлягають заміні, зокрема і гальмівні циліндри
  • Гальмівні компоненти Bosch – це завжди конвеєрна якість

 

Обслуговуванню барабанних гальмівних систем часто приділяється недостатньо уваги. Незважаючи на те, що даний тип гальмівних систем не завжди вважають актуальним, він застосовується на задній осі більше ніж у 40% сучасних автомобілів.

 Обслуговування гальмівної системи має проводитися кваліфікованими фахівцями. При перевірці барабанної системи слід звертати увагу на всі деталі. Швидко виявити несправності допоможе перевірка на гальмівному стенді. Якщо спостерігаються відхилення значень гальмівного зусилля від норми – це свідчить про наявність дефектів у системі.

 

Гальмівний барабан підлягає заміні, якщо залишкова товщина його робочої частини досягла мінімально допустимого рівня, визначеного виробником автомобіля. Або якщо барабан отримав механічні пошкодження. Важливою рекомендацією, що впливає на безпеку, є одночасна заміна всіх колодок або барабанів, розташованих на одній осі.

 Колісні гальмівні циліндри замінюються новими, якщо порушена цілісність ущільнювачів або спостерігаються сліди підтікання гальмівної рідини з них. Якщо цього не зробити, то гальмівна рідина може потрапити на барабан і колодки, що призведе до відмови системи при гальмуванні.

 

Барабанні гальмівні колодки також необхідно замінювати як тільки досягається мінімально допустима товщина фрикціону, визначена автовиробником. Або при появі дефектів у роботі колодок. Залежно від системи та стилю водіння, барабанні колодки зазвичай замінюються не рідше, ніж раз на 5 років. При їх заміні рекомендується використовувати готові набори запчастин для барабанної гальмівної системи.

 

У деяких системах вихідне робоче положення колодок визначається автоматичним натягувачем. У цьому випадку важливо, щоб при установці попередньо був ослаблений трос стоянкового гальма, а первісне регулювання зазору у жодному разі не має проводитися підтягуванням троса. В інших системах навпаки, потрібно задіяти гальмо стоянки для регулювання. Тому при проведенні ремонту завжди необхідно слідувати інструкціям автовиробників. Правильне обслуговування гальмівної системи завжди допоможуть виконати фахівці мережі Бош Авто Сервіс.

 

Особливістю барабанних систем є необхідність періодичного контролю, сервісних процедур та регулювання зазору між колодками і барабаном. Пружини, що використовуються у конструкції барабанних гальм, також потребують періодичної заміни. З часом їх пружні властивості знижуються і, незважаючи на зовнішню придатність до подальшої експлуатації, їх потрібно замінювати новими. Особливо якщо на поверхнях пружин порушено захисне покриття та з'явилася іржа. Це може призвести до руйнування пружин і механізмів всередині гальмівного барабана, що, у свою чергу, створює загрозу заклинювання колеса. Несвоєчасна заміна елементів механізму може привести до виходу гальмівної системи з ладу.

 

Барабанні гальмівні колодки та циліндри мають приблизно однаковий термін придатності. Тому рекомендується їх одночасна заміна. Для власника автомобіля це виявиться вигіднішим, ніж швидке повторне обслуговування системи. Часто вартість компонентів виявляється незрівнянно нижчою за вартість робіт з монтажу/демонтажу. Що вже говорити про витрачений час на проведення повторних робіт. Спеціально для цього компанія Bosch пропонує ремкомплекти Kit Pro та Kit Super Pro.

 

Переваги ремкомплектів Bosch Kit Pro і Kit Super Pro

Набори Kit Pro містять всі необхідні компоненти системи для заміни, а також інструкцію з їх установки. Набори Kit Super Pro додатково містять регулятор та поставляються попередньо зібраними, що значно скорочує час для заміни компонентів та знижує ймовірність помилки при складанні. Монтаж компонентів перетворюється на прості інтуїтивні операції.

 

Комплект Bosch Kit Pro:

  • Набір колісних гальмівних циліндрів на одну вісь
  • Комплект гальмівних колодок
  • Монтажні комплектуючі та стяжні пружини

 

Комплект Bosch Kit Super Pro:

  • Набір колісних гальмівних циліндрів на одну вісь
  • Комплект гальмівних колодок
  • Монтажні комплектуючі та стяжні пружини
  • Регулятор зазору
  • Всі компоненти поставляються попередньо зібраними

 

Набори Pro та Super Pro полегшують підбір потрібних запчастин для обслуговування гальмівної системи. Для замовлення всіх компонентів потрібен всього лише один номер. Комплекти займають менше місця для зберігання, ніж всі деталі окремо. Використання наборів запобігає неправильній збірці компонентів системи. Крім того, заміна циліндрів та колодок з установкою пружин займає лише половину часу, що зазвичай витрачається.

 

З наборами Kit Pro можна провести обслуговування барабанної гальмівної системи приблизно у 85% всіх автомобілів, а з Kit Super Pro - 95%.

Редактировалось Дата:
Просмотров: 3443
0

Добавлено : Дата: в разделе: Новости BOSСH

  • 48-вольтовий гібрид дизельного двигуна Bosch: на 15% менше викидів CO₂
  • Сучасні системи фільтрації дозволяють дизельним автомобілям мінімізувати шкідливий вплив на довкілля
  • Технологія Denoxtronic компанії Bosch здатна зменшити викиди оксиду азоту на 95%

 

Париж, Лондон, Штутгарт – про якість повітря дискутують по всій Європі, при цьому нерідко згадуються дизельні двигуни. Однак розглядати їх як головного забруднювача атмосфери не правильно. «Для нашої компанії важливо, щоб ці дискусії ґрунтувалися на фактах», - говорить д-р Рольф Буландер, керівник департаменту Mobility Solutions в Robert Bosch GmbH. За останні 20 років автомобільна техніка зробила значний прорив у питанні викидів, що знизило шкідливий вплив на навколишнє середовище у десятки разів. Так, щоразу із прийняттям нового екологічного стандарту з'являлися нові пристрої та системи, що коректували рівень шкідливих викидів. Зокрема, стандарт Євро-2 додав автомобілям клапан рециркуляції відпрацьованих газів, Євро-3 та Євро-4 - сажеві фільтри, Євро-5 - систему упорскування карбаміду AdBlue для нейтралізації оксидів азоту. Наступний стандарт Євро-6 вимагає встановлення поліпшених селективних каталітичних систем, що дозволить зробити дизельні двигуни майже нешкідливими для навколишнього середовища.

 

Дизельний двигун як ключ до зниження викидів CO₂

З 2021 року у Євросоюзі для нових автомобілів буде введено ліміт викидів CO₂ – 95 г на кілометр. У США і Китаї транспортні засоби повинні стати значно економічнішими протягом вже найближчих кількох років. «Дизельні двигуни нині відіграють одну з найважливіших ролей у досягненні ключових показників з викидів CO₂,особливо для Європи», – говорить д-р Рольф Буландер, керівник департаменту Mobility Solutions в Robert Bosch GmbH. У Німеччині дизельні автомобілі генерують 4% від усіх викидів CO₂. Завдяки покращеній аеродинаміці і зменшенню тертя кочення, викиди CO₂ дизельних двигунів можуть бути зменшені ще на цілих 10%.

 

Поліпшити показники екологічності дизельних двигунів може допомогти електрифікація. Особливо це стосується позашляховиків та вантажних автомобілів. В активі Bosch безліч розробок, у тому числі і 48-вольтний гібрид дизельного двигуна, який може скоротити викиди CO₂ до 15%.

 

Викиди сажі

«Завдяки сьогоднішнім фільтрам, дизельні двигуни вже не мають проблем з викидами сажі», - зазначає д-р Майкл Крюгер, керівник департаменту розвитку дизельних технологій Robert Bosch GmbH. За офіційними даними Федерального агентства з охорони навколишнього середовища (UBA), у Німеччині тільки близько 1% від всіх частинок атмосферного забруднення викликано викидами вихлопних газів дизельних автомобілів.

 

З 1992 року у Євросоюзі був введений екологічний стандарт Євро-1, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах. Завдяки йому, викиди транспортними засобами частинок були знижені приблизно на 97%. Ефективність сучасних автомобільних фільтрів становить більше 95%, і вони здатні фільтрувати найменші наночастинки. Вимірювання у великих містах показали, що вихлопи дизельних двигунів сьогодні містять менше сажі, ніж повітря, що спочатку використовується двигуном для роботи.

 

Згідно з дослідженнями Федерального агентства з охорони навколишнього середовища, у 2015 році показники щодо кількості часток, що забруднюють повітря, автомобільних вихлопів і сигаретного диму будуть ідентичні.

 

Євро-6 і скорочення викидів оксиду азоту

У 2000 році Євросоюз ввів екологічний стандарт Євро-3. З тих пір викиди оксиду азоту з дизельних автомобілів скоротилися на 84%. На черзі - Євро-6. Ця екологічна директива ЄС встановлює нижчі максимальні значення для викидів твердих частинок та оксиду азоту транспортними засобами. Для дизельних двигунів старий стандарт передбачав максимум 180 мг на кілометр. З 1 вересня 2015 дизельні двигуни будуть обмежені 80 мг викидів оксидів азоту на кілометр (бензинові двигуни - 60 мг на кілометр).

 

Еко-технологія Denoxtronic

Однією з найвідоміших технологій Bosch для поліпшення екологічних показників дизеля є Denoxtronic, яка здатна зменшити викиди оксиду азоту на 95%. Таким чином, допустима межа 80 мг викидів оксидів азоту на кілометр стає досяжною. До того ж, залежно від дорожньої ситуації, цей показник може бути нижчим. Denoxtronic вводить рідкий карбамід без запаху, відомий як AdBlue, у потік вихлопних газів. Він вступає в реакцію з вихлопними газами і оксидом азоту, утворюючи нешкідливі пар та азот.

 

Чимало автомобілів, які сходять з конвеєрів провідних виробників, вже задовольняють найжорсткіші стандарти щодо викидів. Важливо, що дизельні двигуни не перевищують норму не тільки у звичайному режимі роботи, але й при прискореннях і рухові на високих швидкостях. Крім того, подальший розвиток техніки зробить дизельні двигуни ще екологічнішими щодо навколишнього середовища

Редактировалось Дата:
Просмотров: 2260
0

КОНТАКТЫ СТО

РЕЖИМ РАБОТЫ СТО

Новости

Юбилей Bosch – 130 лет успеха
Новости BOSСH
0
Вчимося, творимо та допомагаємо ближнім.
Новости BOSСH
0
Опитування Bosch. Маленькі «автомобілісти» готові до автономного водіння
Новости BOSСH
0
Навчальний центр Bosch проводить серію тренінгів для працівників компанії John Deere
Новости BOSСH
0
Яндекс.Метрика

Связь с отделом персонала ЧСП "Ньютон" :

Ваш email:
Ваше ФИО и моб.телефон :
Желаемая должность в компании:
Сколько букв в слове NEWTON ?

Форма входа БДЦ